SEO és az optimalizálás fontossága

FŐOLDAL DPF KÖLTÖZTETÉS ÉLETMÓD SEO

Az olyan tényezőkre támaszkodva, mint a kulcsszavak sűrűsége , amelyek kizárólag egy webmester irányítása alá tartoztak, a korai keresőmotorok visszaéléstől és rangsorolási manipulációtól szenvedtek. Annak érdekében, hogy jobb eredményeket biztosítsanak a felhasználóknak, a keresőmotoroknak alkalmazkodniuk kellett ahhoz, hogy a találati oldalak a legrelevánsabb keresési eredményeket mutassák, ahelyett, hogy a gátlástalan webmesterek számos kulcsszóval töltött, független oldalakat töltenének be. Ez azt jelentette, hogy el kell térni a kifejezéssűrűségtől való erős függéstől a szemantikai jelek pontozásának holisztikusabb folyamatához. Mivel a keresőmotor sikerét és népszerűségét az határozza meg, hogy képes -e a legrelevánsabb találatokat előállítani egy adott kereséshez, a rossz minőségű vagy irreleváns keresési eredmények arra vezethetik a felhasználókat, hogy más keresési forrásokat találjanak. A keresőmotorok erre bonyolultabb rangsorolási algoritmusok kifejlesztésével reagáltak, figyelembe véve a webmesterek által nehezebben manipulálható további tényezőket.

Agresszív technikák

A túl agresszív technikákat alkalmazó vállalatok kitilthatják ügyfeleik webhelyeit a keresési eredmények közül. 2005-ben a Wall Street Journal beszámolt egy cégről, a Traffic Power-ről , amely állítólag magas kockázatú technikákat alkalmazott, és nem fedte fel ezeket a kockázatokat ügyfeleinek. A Wired magazin arról számolt be, hogy ugyanaz a cég beperelte Aaron Wall bloggert és SEO-t, mert írtak a tilalomról. A Google Matt Cutts később megerősítette, hogy a Google valóban betiltotta a Traffic Power -t és egyes ügyfeleit.

Egyes keresőmotorok a SEO iparhoz is fordultak, és gyakori szponzorok és vendégek a SEO konferenciákon, weblapokon és szemináriumokon. A főbb keresőmotorok információkat és iránymutatásokat nyújtanak a weboldal optimalizálásához. A Google-nak van egy webhelytérkép -programja, amely segít a webmestereknek megtudni, hogy a Google -nak problémái vannak -e a webhelyük indexelésével, és adatokat szolgáltat a webhely forgalmáról. A kulcsszó kutató eszközök lehetőséget biztosítanak a webmestereknek webhelytérkép és webes hírcsatornák benyújtására, lehetővé teszik a felhasználók számára a "feltérképezési gyakoriság" meghatározását és a weboldalak indexelési állapotának követését.

2015 -ben arról számoltak be, hogy a Google a mobilkeresés optimalizálás a jövőbeli termékek kulcsfontosságú funkciójaként fejleszti és népszerűsíti. Válaszul sok márka más megközelítést kezdett alkalmazni internetes marketingstratégiáihoz.


Támogatóink

keresőoptimalizálás

Vak térképek

Ablak és nyílászáró szigetelés

Holdam